15 Ocak 2010 Cuma

saat üç olmuş







Fotoğraflar için Kaan Sağanak'a ve
bu fotoğrafları bana ulaştıran
Bennu Yıldırımlar'a teşekkür ederim.



Ben de korkuyorum yalnızlıktan.
Koşma diyorsun ama koşmak zorundayım.
Belki de birazdan düşerim.
Yolum o kadar dar ki.
Tek bir noktaya baka baka ilerliyorum.
Yazıyorum,çiziyorum,kağıtlarımı buruşturuyorum çokça fakat yine de tatmin olamıyorum.Susuyorum onlara bakarken.
Olmuyor.
Görmüyorum,duymuyorum son bi kaç gündür.
Nefes alıp veriyorum biliyorum ama yaşadığımı pek sanmıyorum.
Çevremi de yaşatamıyorum.
Bilmiyorum.
...Seni özlüyorum.



Kıyılardan çıkalım şimdi.
Efendim, dün şehir tiyatroları oyunu "İntiharın Genel Provası"nı seyir eyledim.
Duşan Kovaçeviç tarafından yazılmış.2008 yılı içerisinde olmalı.
Oyunda, Bora Seçkin, Serhat Mustafa Kılıç, İbrahim Can ve Bennu Yıldırımlar rol alıyor.
Oyun ilk olarak 16 Aralık'ta sahnelendi.
Tuna köprüsü üzerinde ısrarla intihar etmek isteyen adamın çevresiyle de mücadele etme çabasıyla başlıyor.Son adımda bile mücadele.Çok yoruluyoruz değil mi?
Mutsuz insanlar ve dolandırılıcılığı ellerinden bırakmayanların mücadelesi.
Yalnız bu şekilde anlatmakla olmuyor işte
Arkadaşlar n'olur tiyatrolara gidiniz.
Yaşadığınızdan emin misiniz?
Haydi gidin.
Ve
soruyorum.

"Kurt, neden ot yemez?"

Hiç yorum yok: